To sprawia, że przedsiębiorcy próbując nadążyć za potrzebami klientów przenoszą swoje aktywności do wirtualnego świata.
Pamiętajmy, że sprzedaż czy promocja usług lub produktów z wykorzystaniem Internetu to nie tylko regulamin sprzedaży i polityka prywatności. To także legalna baza danych, odpowiedni wygląd sklepu, kształt mailingu do klienta, a także odpowiednie zabezpieczenia w umowie z twórcami platform sprzedażowych.
Proponowane rozwiązania
analiza potrzeb i opracowanie bezpiecznej oraz transparentnej dokumentacji prawnej na strony internetowe
szkolenia z zakresu prawa konsumenckiego, ochrony danych osobowych i prawa konsumenckiego – dzięki czemu funkcjonowanie w nowej, wirtualne rzeczywistości będzie nie tylko prostsze, ale także bezpieczne
doradztwo w obszarze własności intelektualnej oraz uczciwej konkurencji – reprezentacja w postępowaniach przedsądowych i sądowych
inTerms
Od lat sprawnie poruszamy się w świecie e-marketingu. Doskonale rozumiemy pojęcia takie jak zimny ruch, lead’y, pliki cookies, piksel, landing page, Google Analitytics oraz baza newsletter. Dzięki praktycznej znajomości tej branży potrafimy znaleźć najskuteczniejsze rozwiązania, które w centrum stawiają satysfakcję klienta eCommerce.